duminică, 13 noiembrie 2016

Si inca 8 metri

O joaca cu bumbac 8/2 pentru warp si bumbac mercerizat penru weft, cu culori  calde combinate  cu negu pentru un contrast  putenic.

Cu el am invatat ce inseamna sa ai tensiune inegala, o parte din urzeala sa se lase in timp ce alta e intinsa la maxim. Si ca uneori cocletii din margine pot sa se prinda de ita de langa, si sa iti schimbe modelul- adica sa iti coboare o ita cand nu e cazul, si sa apara greseli.

La jumatate cred ca am cedat si am taiat ce lucrasem, oricum erau deja vreo 5 metri, si sa leg din nou urzeala ramasa pentru inca 4 metri de tesut, dar doar asa am mai reusit sa echilibrez tensiunea.

A fost prima mea incercare de a face un model cu inimioare, care este un derivat din  twill, are o sustinere minunata dar si elasticitatea necesara ca sa poti face o legatura reusita.

Ambele bucati au ajuns la prietenele mele, cadou, inca nu era momentul potrivit pentru vanzare, simteam nevoia sa mai invat cum sa stapanesc firele salbatice.

Dar imi ramane mereu drag.

Total - 17 metri tesuti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu